1- دوست دارم از مینی توی خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت مینی توی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت مینی توی با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک در اسباب بازی نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید
2- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
3-از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سوابق خرید و رهگیری سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید.
4- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از ثبت نهایی سفارش و کلیک روی آیکون "ثبت سفارش" شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
5- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مینی توی تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، سفارش شما به صورت خودکار در سیستم ثبت شده و همکاران ما با شما در کوتاهترین زمان تماس میگیرند.
6-میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله،برای مشتریانی که برای تصمیم گیری نیاز به راهنمایی کامل تری دارند و یا اطلاعات بیشتری از محصولات میخواهند ،میتوانند سفارش خود را تلفنی باهمکاران ما مطرح کنند و مراحل خرید را انجام دهند.
7- آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
بله،با درخواست شما امکان کادو پیچ کردن سفارش وجود دارد. فقط کافیست در هنگام ثبت سفارش خود در بخش توضیحات سفارش این موضوع را قید کنید.
8-برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش فروش تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد و در صورت نیاز بصورت تلفنی راهنمایی لازم جهت انتخاب کالای مورد نظر را برای شما فراهم میکنند.و بین گزینه های مختلف بهترین گزینه را به شما با توجه به نیازتان پیشنهاد میدهند.
9-آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت مینی توی با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
10-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد.اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
11-سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
در سرتاسر کشور سفارشها با پست ارسال میشوند و همچنین روش های ارسال فوری در مواقعی که مشتری برای دریافت کالا عجله دارد وجود دارد.
12-هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
13-آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن ارسالهای خارج از مازندران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2تا 3 روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
14-پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس محل و نحوه تحویل متفاوت است. و حدودا بین 2 تا 5 روز کاری متغیر است.
15-میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به فروشگاه مینی توی به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
بله
شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه مینی توی اجناس انتخاب شده خود را تحویل بگیرید و یا حضوری در فروشگاه خرید نمایید.
16-سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
همه سفارشها طبق الویت زمان ثبت سفارش پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل اداره پست می شود.
17-آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز که به شماره همراه شما پیامک شده را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/
18-چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
شما میتوانید با کلیک بر روی حساب کاربری، شماره همراه خود و کلمه ی عبور را وارد کنید و مراحل ثبت نام را ادامه دهید.
19-چگونه اطلاعات شخصی از جمله آدرس را تغییر دهم؟
با وارد شدن به حساب کاربری این امکان وجود دارد که اطلاعات شخصی خود را را تغییر دهید.
20-رمز عبور خود را فراموش کرده ام. چگونه وارد حساب کاربری خود شوم؟
میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود و کلیک بر روی گزینه “دریافت کد یکبار مصرف از طریق پیامک” وارد حساب کاربری خود شوید و یا با پشتیبانی سایت تماس گرفته تا مشکل برطرف شود.
21-آیا برای خرید از مینی توی باید در سایت عضو باشم؟
بله، برای خرید از مینی توی باید از طریق شماره همراه ثبت نام کنید.
22-سفارشات حجیم و سنگین چگونه ارسال میشود؟
مینی توی با قراردادی که با شرکتهای باربری معتبر دارد، هر گونه سفارش با هر حجمی را به مشتریان خود میرساند و مشکلی از این بابت نیست.
23-آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟
امنیت اولویت اول مینی توی می باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداختهای آنلاین فروشگاه مینی توی منطبق بر نیازمندیهای اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور و مورد تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.
24-چطور میتوان کد تخفیف دریافت کرد؟
مینی توی در مناسبتها و جشنوارههای مختلف، تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک، خبرنامه ایمیلی و شبکههای اجتماعی به مشتریان خود ارائه میدهد.
25-شرایط استفاده از کد تخفیف چیست؟
شرایط کد تخفیف ممکن است برای هر کد متفاوت باشد که همواره در زمان ارائه کد تخفیف اعلام میگردد. این شرایط شامل موارد زیر میگردد: حداقل مبلغ خرید، خریدهای اول، کالاهای خاص و مواردی دیگر.
26-چگونه کالای خود را مرجوع کنم؟
شما میتوانید فرم بازگشت کالا را در پروفایل خود کامل کنید. واحد پشتیبانی در اسرع وقت تماس گرفته و موضوع را پیگیری میکند. هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شد پس از کارشناسی و تائید واحد خدمات مشتریان و یا خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم جهت استرداد وجه پرداخت شده بابت کالا انجام میگیرد و ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت کاری از زمان برگشت کالا، این مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
به هر طریقی که اثبات شود اشتباه و یا ایراد از جانب مینی توی بوده است هزینه حمل کالا به عهده ما بوده و به شما بازپرداخت خواهد شد. مبنای بازگرداندن هزینههای بازگشتی برچسب الصاقی پست روی جعبه میباشد.
27-در چه صورتی می توانم کالای خریداری شده را بازگردانم؟
در صورتی که کالای خریداری شده از سایت با آنچه از ما خریداری کرده اید مغایرت داشته باشد مانند رنگ، سایز و یا شکل ظاهری.
در صورتی که کالای ارسال شده دارای ایراد یا شکستگی شده باشد. خریدار موظف است کالا را هنگام تحویل از پیک و یا پست باز کرده و هم از نظر ظاهری و هم از نظر سالم و صحیح بودن آن اطمینان حاصل کند و بعد کالا را تحویل بگیرد.
در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید. در این صورت هزینه حمل کالا بر عهده مشتری است و تمامی متعلقات سفارش شامل جعبه و ساک خرید باید برگردانده شود.
28- مهلت مرجوع کالا چقدر است؟
عودت و یا تعویض کالا فقط تا 48 ساعت امکان پذیر می باشد.
مینی توی با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی
و توسعه فضاهای تفریحی سرگرمی کودکان فعالیت خود را از سال 1387آغاز کرده
و وظیفه ی خود را تامین اسباب بازیهای برتر دنیا
با سرویس منحصر به فرد و قیمت مناسب برای مشتریان می داند.